Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAnderson, James D.; und weitere
TitelEducation of the Information Professional: New Dimensions, New Directions. Part II: Three Schools with a New Twist.
QuelleIn: Journal of the American Society for Information Science, 39 (1988) 5, S.327-36Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCurriculum Design; Curriculum Development; Degrees (Academic); Educational Innovation; Educational Objectives; Higher Education; Information Science; Interdisciplinary Approach; Professional Recognition; Research; Scholarly Journals
AbstractDescriptions of innovative information related programs at Drexel, Rutgers, and Syracuse universities cover such topics as the interdisciplinary approach to information science, philosophical and program changes, and the introduction of additional degree programs. The effects of the revised programs on intrauniversity recognition and acceptance for the schools is discussed. (CLB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: